مرسی نادان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مرسی نادان
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 561
نویسنده : حسین

درود دوستان خوبم

امروز بیانات رئیس جمهور  سرزمین کهن و تاریخی مصر در سازمان ملل رو میدیدم/ایشون در بخشی از سخنانش بر علیه اسراییل و در بخشی هم به نفع جمهوری اسلامی ایراد موضع نمود.اما اون چیزی که موجب نادانی این مردک هست به زبان راندن نام مجعول خلیج فارس هست که واقعا تعجب منو برانگیخت/ من همیشه برای پیگیری مواضع جمهوری اسلامی اخبار شبکه خبر و گاهی هم خبر بیست و سی رو میبینم..امشب منتظر این بودم که تلوزیون حاج عزت ضرغامی واکنشی صریح نسبت به این موضع نشون بده ولی با کمال تعجب دیدم موضع تلوزیون ایران کلی ذوق و شوق از این بود که مرسی به نفع فلسطین و ایران حرف زده است که واقعا حال منو بهم زد.واقعا این مسولان ایرانی هستند؟ هرکشوری بود واکنشی مهم نشون میداد و یا سفیر کشور مقابل رو فرا میخوند یا اگه سفیر نداشت از طریق دفتر حافظ منافع واکنش نشون میداد/. واقعا اینها به کدامین سو میروند ؟ دفاع از فلسطین و انرژی اتمی ایران به بهای از بین رفتن تمامیت ارضی کشور ؟ خجالت نمیکشید ؟ تمامیت ارضی که نباشه کشوری نمیمونه به نام ایران که شما بخواهید مسولش باشید و براش انرژی اتمی بیارید؟ به این فکر کردید؟مرسی هم ثابت کرد مثل بشار اسد در ندانستن نام هزاران ساله ی این منطقه از جهان نادان هست و یا حداقل خود را به نادانی زده است/.

پی نوشت 1:سخنرانی سازمان ملل رو که میدیدم اوباما که مزخرفات همیشگی خودش رو زد و ضعفش در سیاست خارجی رو بار دیگه به رخ کشید. نتانیاهو هم حرف زد یه خورده ایدئولوژیک گفت و یه خورده هم اتهام زنی کرد و موهوم مزخرف گفت//از همه بهتر و اونی که به دلم نشست سخنرانی محمود عباس بود که با حرفاش بار دیگه توجه و خشم جهانیان رو به اسراییل جلب کرد .

پی نوشت 2: سازمان ملل در ماهیت خودش گاهی دموکرات و گاهی هم دیکتاتور میشه// دیکتاتوری اون خیلی این روزها بارز شده و اون بخش حق وتو رای شورای امنیت هست که از یک طرف آمریکا هرگونه رای به تشکیل کشور فلسطینی  و از یک طرف هم روسیه هرگونه بیانیه و اقدام مستحکم رو در قبال سوریه وتو میکنه و بر جنایات بشار اسد خونخوار پوشش میذاره//بیچاره ملت های سوری و فلسطینی!این سازمان مگه اسمش ملل نیست؟ شاید ملل مختص کشورهای دارای حق وتو باشه؟!!



:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: مرسی نادان , خلیج پارس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: